Hier kan je het antwoord op heel wat vragen over onze werking terugvinden. 

  • Kan ik buiten de kantooruren in VAGGA terecht?
    Dit kan enkel op afspraak.
     
  • Kan ik in het weekend in VAGGA terecht?
    Neen, dit is niet mogelijk.
     
  • Waar kan ik terecht met dringende problemen?
    Klik hier
     
  • Is er een wachttijd?
    Na het eerste verkennend gesprek is er vaak een wachttijd vooraleer de behandeling kan opstarten. Of dat het geval is en hoeveel tijd die bedraagt, kan je navragen wanneer je jezelf aanmeldt of door contact op te nemen met één van onze teams.
     
  • Hoeveel kost een consultatie?
    Meer informatie hierover vind je hier.
     
  • Kunnen anderstalige cliënten bij VAGGA terecht?
    In de mate van het mogelijke kunnen anderstalige cliënten bij VAGGA terecht. Soms wordt daarvoor beroep gedaan op de tolken van de Provinciale Tolkendienst. De mogelijkheden kunnen besproken worden als je contact opneemt voor een aanmelding.
     
  • Kan ik zelf kiezen welk soort behandeling ik volg?
    We bekijken een behandeltraject als een samenwerking tussen cliënt en therapeut. Dit komt tot stand door zowel jouw hulpvraag als het advies van het team samen te leggen. Overleg met jou hierover vinden we heel belangrijk.

  • Wat als ik niet aanwezig kan zijn op mijn afspraak?
    Wij vragen je om je afspraak tijdig (meer dan 24u op voorhand) af te zeggen. Op die manier kunnen onze hulpverleners nog iemand anders verder helpen.
     
  • Mag ik mijn huisdier mee op consutatie nemen?
    Dit is niet de bedoeling, tenzij het gaat over een blindengeleidehond.
     
  • Ik vind het antwoord op mijn vraag niet in bovenstaand rijtje of ik heb een suggestie.
    Voor vragen en suggesties rond aanmelding, behandeling en zorg, neem je contact op met je afdelingshoofd.
    Voor vragen en suggesties over deze website, neemt u contact op met de webmaster.