Vagga vzw - Boomgaardstraat 7, 2018 Antwerpen - Ondernemingsummer: 0 473 488 474 - Tel: 03/256.91.00 - Fax 03/256.91.59 - e-mail: cgg@vagga.be
Psychische problemen? Vagga zorgt voor u

Vragen

  • Kan ik buiten de kantooruren in VAGGA terecht?
    Dit kan enkel op afspraak.
  • Kan ik in het weekend in VAGGA terecht?
    Neen, dit is niet mogelijk.
  • Waar kan ik terecht met dringende problemen?
  • Is er een wachttijd?
    Na het eerste verkennend gesprek is er vaak een wachttijd vooraleer de behandeling kan opstarten. Of dat het geval is en hoeveel tijd die bedraagt, kan u navragen als u zich aanmeldt of door contact op te nemen met één van onze teams.
  • Hoeveel kost een consultatie?
    Meer informatie hierover vindt u hier.
  • Kunnen anderstalige cliënten bij VAGGA terecht?
    In de mate van het mogelijke kunnen anderstalige cliënten bij VAGGA terecht. Soms wordt daarvoor beroep gedaan op de tolken van de Provinciale Tolkendienst. De mogelijkheden kunnen besproken worden als u contact opneemt voor een aanmelding.
  • Ik vind het antwoord op mijn vraag niet in bovenstaand rijtje of ik heb een suggestie.