Vagga vzw - Boomgaardstraat 7, 2018 Antwerpen - Ondernemingsummer: 0 473 488 474 - Tel: 03/256.91.00 - Fax 03/256.91.59 - e-mail: cgg@vagga.be
Psychische problemen? Vagga zorgt voor u

Vragen

  • Kan ik buiten de kantooruren in VAGGA terecht?
    Dit kan enkel op afspraak.
  • Kan ik in het weekend in VAGGA terecht?
    Neen, dit is niet mogelijk.
  • Waar kan ik terecht met dringende problemen?
  • Is er een wachttijd?
    Na het eerste verkennend gesprek is er vaak een wachttijd vooraleer de behandeling kan opstarten. Of dat het geval is en hoeveel tijd die bedraagt, kan u navragen als u zich aanmeldt of door contact op te nemen met één van onze teams.
  • Hoeveel kost een consultatie?
    Meer informatie hierover vindt u hier.
  • Kunnen anderstalige cliënten bij VAGGA terecht?
    In de mate van het mogelijke kunnen anderstalige cliënten bij VAGGA terecht. De mogelijkheden kunnen besproken worden als u contact opneemt voor een aanmelding.
  • Ik vind het antwoord op mijn vraag niet in bovenstaand rijtje of ik heb een suggestie.
    • Voor vragen en suggesties rond aanmelding, behandeling en zorg bij verslaving, neemt u contact op met het afdelingshoofd verslavingszorg.
    • Voor vragen en suggesties over deze website, neemt u contact op met de webmaster.
  • VAGGA werkt samen met de Druglijn.
    Bij hen kan je terecht voor informatie, advies en hulp over drank, drugs, pillen en gokken.
    Je kan de Druglijn telefonisch bereiken op 078 15 10 20 of via de website. Je kan daar je vraag anoniem stellen, de Druglijn zorgt voor een objectief en persoonlijk antwoord.